Digital föreläsning om uppbyggnad

Välkommen till en digital föreläsning med Jamila Berg - uppbyggnadsträning och pepp vintersäsongen.

Torsdagen den 28 januari - klockan 20-21.
En digital inspirationskväll med diskussioner, filmvisning och föreläsning om träning av häst, uppbyggnad och fokus för varje individ.

Jamila började tävla klubbtävlingar som 7-åring och vid 9-års ålder var hon med på sitt första SM. Det har blivit ett antal SM sedan dess och även NM.
Som 18-åring startade hon sitt företag. Idag bedriver hon sin verksamhet i Gävle och har både träning av hästar, förmedling av hästar, kurser och lektioner samt en butik.
Den häst som idag förknippas med Jamila är hingsten Toppur frá Audsholtshjaleigu som hon ägt sedan 2016.
Jamila har genom åren mött många olika hästar och ryttare - så tanken är ikväll att hon ska dela med sig av uppbyggnadsträning både för dig som är fritidsryttare och för dig som vill tävla.

Så här vintertid kan vi behöver pepp, inspiration och dessutom i coronatid så kände föreningen att vi kan digitalt testa något nytt. Därav bjuder vi i januari in till två digitala föreläsningar där Jamila Berg är en av dem.
Detta är i ett samarbete med RF-SISU Västra Götaland.

Detta är kostnadsfritt för dig som är medlem i Vinir.
Du som inte är medlem betalar 50 kr, eller så kan du gå med i föreningen och få tillgång till fler aktiviteter. Swishnr: 123 024 1398
Gamla medlemmar kan betala medlemsskap för det nya året så fort som fakturan kommer i januari 2021 :)

/Vinir Aktivitetssektion
OBS: När du anmäler dig ska du ange personnummer - samt extra viktigt är att du kollar så att din mejladress stämmer (eftersom vi skickar ut vår digitala länk via den) Ta fram din telefon eller almanacka och skriv in datum och tid redan nu, så ses vi online!

Om något strular med inloggning denna kväll - mejla: anette@alstera.net eller sms:a 0705-578162, så ska jag hjälpa dig så att du kommer in i mötet.
Vi kommer att använda Microsoft Teams som digital plattform - så testa gärna Teams innan.

• 2021-01-27
      • 2021-01-28 20:00 - 21:15