Trygg Idrott, fortsättningskurs Österåker (Digital)

Viktigt att ni skriver rätt mailadress så att vi kan skicka ut länk till föreläsningen.

Digital fortsättningskurs – Trygg Idrott

Fortsättning från Barnkonventionen och idrotten 2021-04-20.
Vid alla beslut som rör barn ska i första hand beaktas vad som bedöms vara barnets bästa.

Hur görs det praktiskt i föreningsidrott?

Innehåll:
Hur kan vi ytterligare förbättra verksamheterna i Österåker genom ökad kunskap om Barns rättigheter (Barnkonventionen)?
Hur ser samsynen ut kring barnkonventionen i Österåker föreningar?
Hur kan vi stärka barn och ungas rätt till delaktighet och inflytande i föreningslivet?

• 2021-04-22 18:30 - 20:30
    • Digitalt
    • Helen Alpstig
    • Vid avbokning senare än 1 vecka före kursstart faktureras en avbokningsavgift på 250:-. Vid utebliven avbokning eller ofullständig närvaro faktureras full deltagaravgift. Man kan ersätta med annan deltagare från föreningen fram till kursstart.
    • 9 av 100

• 2021-04-22 18:30 - 20:30