Utbildningsvecka FIK - Emma Igelström

Falkenbergs IK tar ett krafttag för en hälsosam föreningsidrott för våra barn och ungdomar. FIK tillsammans med RF-SISU Halland kommer att genomföra en utbildningsvecka för alla målgrupper i föreningen.
Anm : Föreläsningen kommer efterföljas av frågor, reflektioner och samtal.

Detta pass kommer vi presentera:
Emma Igelström som är före detta elitsimmare med en lång professionell idrottskarriär bakom sig. Emma kommer prata kring sina erfarenheter kring psykisk ohälsa från sin egen karriär men även sin roll som idrottsförälder och anställd inom idrotten.

• 2021-04-19
      • 2021-04-20 18:00 - 19:30