Utbildningsvecka FIK - Ledare som lyssnar

Falkenbergs IK tar ett krafttag för en hälsosam föreningsidrott för våra barn och ungdomar. FIK tillsammans med RF-SISU Halland kommer att genomföra en utbildningsvecka för alla målgrupper i föreningen.
Anm : Föreläsningen kommer efterföljas av frågor, reflektioner och samtal.

Malin Eriksson är idrottskonsulent på RF-SISU Halland och utbildare i Ledare som lyssnar. Ledare som lyssnar är en webbutbildning från folkhälsomyndigheten som ger kunskap kring och tips på hur du stärker den psykiska hälsan hos barn och ungdomar.

• 2021-04-21
      • 2021-04-22 18:00 - 21:00