Informationsträff Tre kronors hockeyskola föreningar region Väst

För föreningar i region Väst

12 april, klockan:19.30-20.45

Sista anmälningsdag 9 april kl 12.00

Det har varit en tuff och inte minst sagt annorlunda hockeysäsong och vi vet hur ni har kämpat för att fortsatt hålla verksamheten vid liv. För att hjälpa er föreningar lite extra har vi därför jobbat hårt med att skapa fler moderna och lättanvända rekryteringsverktyg så att fler barn hittar till och stannar kvar inom ishockeyn.

Vi vill bjuda in er till en informationsträff för att berätta om upplägget för TKH säsongen 2021–2022.

Till kommande säsong får ni ta del av bland annat:

• En ny uppdaterad hemsida som gör anmälan till just er hockeyskola inbjudande och enkel!
  • Vi har reviderat både TKH-material och utbildningen så att era ledare ska få med sig bästa möjliga verktyg och kunskap för att på bästa sätt bedriva en rolig och utvecklande verksamhet.
  • TKH tröjor i nya färger och även tillhörande ledartröjor.
  • Nya tryckta material för att på ett enklare bedriva verksamheten.
  • Smarta digitala rekryteringsverktyg som hjälper er att synas och nå ut med er hockeyskola.

Vi ser gärna att en eller flera av följande rollen deltar på mötet:
Kanslist, TKH ledare, Sportchef, Ungdomsansvarig, Styrelserepresentant

Tack för de enorma arbete ni gör för att fler barn hittar till, skapar ett intresse och förhoppningsvis stannar kvar inom ishockeyn många år framöver!

Välkommen!

• 2021-04-12 19:30 - 20:45
    • Nizze Landén, Sofie Wallin

• 2021-04-12 19:30 - 20:45
    • Nizze Landén, Sofie Wallin
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.