Föräldraträff Laxbuggarna

Välkommen till vårens föräldraträff i Laxbuggarna!

I vanliga fall välkomnar vi alla föräldrar till klubblokalen för att prata om den kommande dansterminen. Då det tyvärr inte är möjligt just nu bjuder vi in till en digital föräldraträff och hoppas att ni är många som vill delta.

Följande kan du förvänta dig av träffen:

• Kortare presentation av Laxbuggarna.
  • Föreningens nuläge & framtid
  • Vad förväntas av mig som dansförälder?
  • Frågestund

Ansvariga för träffen är Laxbuggarnas ordförande Tobias Hofvander och kursansvarig Katharina Nilsson.
Vid frågor inför träffen kontakta styrelsen: info@laxbuggarna.com

En länk till den digitala träffen skickas ut till mailadressen du anger vid anmälan.
Mailet skickas under vecka 15.

Välkomna!

• 2021-04-18