Elitidrott – vikten av ett aktivt styrelsearbete i föreningslivet

• Information
  • Föreläsare: Mats Enquist – SvFF

Utvecklingsarbete i ideella och professionella organisationer – samt hybrider med både och.
    Erfarenheter och synpunkter på styrelsearbetet kontra intressen från ägare, medlemmar och anställda.

Exempel på framgångar – och misstag man lärt sig av.

Värd: RF-SISU – Uppland – Elitidrott Uppsala.
  • **Under rådande omständigheter ses vi digitalt och du får i god tid en länk till träffen**

• 2021-05-20 12:00 - 13:00
    • Teams
    • Dag Söderberg
    • StyrelseAkademien bjuder på lunch för avhämtning lokalt i Uppsala. Hör av dig till erik.jonzon@styrelseakademien.se om du önskar hämta din lunch.

• 2021-05-20 12:00 - 13:00
    • Teams