Kurs i elektronisk tidtagning

Välkommen till en kurs i elektronisk tidtagning på hopptävling.

Under kursen får du lära dig om hur vår tidtagaranläggning fungerar. Hur du sätter upp stativ och sensorer och hur du hanterar programmet i domartornet.

Vi kommer hålla kursen i ridhus så det finns stora ytor att vara på samt dela in två grupper. Om restriktionerna för Covid-19 gör att vi inte kan hålla kursen så kommer den flyttas framåt i tiden.

Innan kursen får du en instruktionsfilm skickad till dig om hur du installerar programmet för elektronisk tidtagning i datorn. Du kommer på plats att få testa och koppla in din dator till tidtagaranläggningen.

Kursen vänder sig både till klubbar som är delägare och till klubbar som vill hyra den tillfälligt.

Genom att delta i kursen godtar du även att du kan bli fotograferad. Fotografier/video kommer ev. att användas i kommersiella syften och i sociala medier. Om nej vänligen kontakta Värmlands Ridsportförbund innan kursstart.

• 2021-08-03 18:00 - 20:00
    • Karlstads Ridklubb
    • Eva Mossberg och Elisabet Edvardsson
    • 100kr för delägare och 200kr för icke delägare. Fika ingår i kursen. Kursen faktureras föreningen, det finns också möjlighet att swisha eller betala med kort i samband med anmälan.
    • Avanmälan efter sista anmälningsdag den 25 juli faktureras.

• 2021-08-03 18:00 - 20:00
    • Karlstads Ridklubb
    • Eva Mossberg och Elisabet Edvardsson
    • Avanmälan efter sista anmälningsdag den 25 juli faktureras.