Kurs om arbete i valberedning

Kurs för dig som sitter i en valberedning.

Valberedningen är bland det viktigaste som finns i en förening. De ska ta fram förslag på personer som ska driva föreningen framåt. Sitter du i en valberedningen och vill ha mer kunskap om arbetet så är det här kursen för dig.

Under kvällen tittar vi på upplägget i arbetet, hur man kan förbereda under året så att arbetet blir enklare och hur man tar fram rätt personer.

Kursen kommer ske digitalt i Teams, länken skickas till den mejladress du anger i anmälan.

Vi kommer utgå från materialet "Välj Smart" som finns att köpa på SISU Idrottsböcker för 5kr via den här länken: https://www.sisuidrottsbocker.se/produkt/valj-smart-sa-arbetar-en-valberedning/ Du måste inte ha boken men finns den inte i föreningen så rekommenderas du att köpa den.

• 2021-09-16 18:00 - 20:00
    • Teams
    • Rosie Johansson
    • Kursen faktureras föreningen. Det går också att välja swish eller kortbetalning i samband med anmälan.
    • Avanmälan efter sista anmälningsdag som är den 12 september faktureras.

• 2021-09-16 18:00 - 20:00
    • Teams
    • Rosie Johansson
    • Avanmälan efter sista anmälningsdag som är den 12 september faktureras.