Kommunikation för din förening - sociala medier

Oavsett hur mycket bra ni än gör så vet ingen om det om ni inte kommunicerar ut det. Så hur ska man nå ut i dagens brus, och hur ska ni som förening göra för att just ni ska synas och höras? Vem ska ni prata med, när ska ni prata med dom och vad ska ni säga?

Denna utbildning ger dig och er som förening kunskap och verktyg för att nå era mål. Vi tar er från verksamhetsidén till kommunikation, där sociala medier är en del av kommunikationen!

Välkommen till en praktisk “hands on” guide för sociala medier som ger er verktygen till:

• ökad kännedom
  • ökat antal anmälningar
  • mer trafik till hemsidan
  • fler medlemmar
  • fler sponsorer
  • långvariga relationer
  • kontroll över varumärket

Utbildningen är digital om inte smittläget har ändrats drastiskt. Länk till utbildningen skickas ut i god tid före utbildningsdagen.

Om ni inte kan delta vid detta tillfälle så hör av er till er idrottskonsulent så kan vi se till att göra något för just er förening.

Välkommen med din anmälan!

• 2021-08-15
      • 2021-08-18 19:00 - 20:30