Ordförandeträff

Välkommen till en digital träff där vi tillsammans i förening och på distriktsnivå stämmer av status i vårt arbete i ridsporten, diskuterar utmaningar och delar med oss av exempel.

Träffa Mittsvenska Ridsportförbundets nya Föreningsrådgivare – Birgitta Lindstrand.

För att stötta och skapa goda förutsättningar för ridsportens föreningar att stärka och utveckla sin verksamhet har Svenska Ridsportförbundet tillsatt utökade resurser för nya uppdrag som Föreningsrådgivare. Deras uppdrag innebär att fungera som stöd till distrikt och förening samt initiera insatser som stärker verksamhetens utveckling mot Ridsport 2025.

Träffen läggs upp utifrån ridsportens föreningar och leds av Mittsvenska Ridsportförbundets ordförande Caroline Frank. Från RF-SISU distrikten deltar Jan Hellström och Lena Jönsson.