Refresh - ISU Calc FS utbildning

Svenska Konståkningsförbundet inbjuder härmed till

Refresh - ISU Calc FS utbildning

Välkommen till en ”Refresh” av ISU Calc FS - (från J:sonfil ur Wizard)

För dig som tidigare har gått utbildningen men är i behov av uppdatering av dina kunskaper så genomför vi denna utbildning som en ”refresh”.

ISUCalcFS används sedan säsongen 2019/2020. ISUCalcFS ersätter ClubCompFS för resultatframställan på A- och klubbtävlingar. Utbildningen är obligatorisk för alla föreningar som ska arrangera klubb- och/eller A-tävling innan tävlingen genomförs. Att vara Calcoperatör och arbeta med framställan av resultatet är en fristående funktion i ISUCalcFS.

• 2021-08-29
      • 2021-09-04 09:00 - 12:00
    • Digitalt via Teams
    • Stefan Jonsson, Kaj Nyman
    • Nej
    • Kursavgiften faktureras föreningen. Bidrag kan sökas från Projektstöd IF på 50 % av kursavgiften, ansökan görs senast 30 dagar efter genomförd kurs.
    • Anmälan är bindande.
    • Gått ISU Calc FS tidigare