Tour 2026

Välkommen till Svenska skidförbundets race för världens mest välmående skid- och snowboardföreningar!

Det är i föreningarna som den svenska skidrörelsen lever. Det är här vi gläds, utvecklas och formar framtidens stjärnor. För att utveckla skidrörelsen behöver vi skapa förutsättningar för att föreningen ska må bra.

Anmäl er tre personer eller fler från föreningen, gärna med blandade uppdrag, till kvällen då vi diskuterar vad ni tycker kännetecknar en framgångsrik förening, varför och för vem ni finns och vad ni vill uppnå med verksamheten. Syftet är att se göra det enkelt att kunna bedriva riktigt bra verksamhet i backen eller i spåren.

Efter anmälan kommer länken till det digitala mötet i Teams med bekräftelsemailet.

Hör av er med frågor och funderingar till Anna Hübinette, 073-906 66 67

• 2021-11-09