Mer cash i kassan!

Hur skapar vi en god, stabil och hållbar ekonomi i vår förening? Tips och möjligheter.
Webbinariet lyfter upp vikten av ekonomisk och organisatorisk hållbarhet för föreningar och förbund. I tuffa tider ser vi att ett flertal föreningar som fått problem då mycket av intäkterna kommer från ett specifikt evenemang eller från ett fåtal stora sponsorer. Hur kan vi tänka nytt i en ny tid? Vi kommer att titta på vilka möjligheter ni som förening kan skapa genom en bra organisation och långsiktighet, med fokus på evenemang.

Kvällens föreläsare Stefan Svensson har jobbat med evenemangs- och föreningsutveckling i 25 år. Han projektledde två SM-veckor för RF-SISU Skånes räkning under 2018-2019.

Utbildningen är kostnadsfri.

Avbokning
Då utbildningen är eftertraktad är det viktigt att du avbokar din plats i så god tid som möjligt så att någon annan kan få chansen att gå istället.
Avbokning sker till utbildning.stockholm@rfsisu.se

Övrigt
All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt. Vid felaktig mailadress kommer du att missa inloggningsuppgifter och viktig info. Mer info samt inloggningsuppgifter kommer via mail veckan innan utbildningen. För att det skall fungera är det viktigt att du i din anmälan anger samma mail du som tänker använda vid inloggningen till kursen.

Välkommen med din anmälan!

• 2022-04-05
      • 2022-04-06 18:00 - 20:30