Föreningsutveckling samarrangemang

Den 17/12 kommer Markku Söderberg från Svenska Ridsportförbundet och infomerar om vad som gäller vid samarbete/samarrangemang mellan privata ridskolor, företag och föreningar.

Markku kommer bland annat att prata om:

• Vilka krav finns för samarbete?
  • Vad innebär det?
  • Varför ska vi samarbeta, vad har vi för nytta av det?
  • Vad gäller vid lokstödsansökan?
  • Förslag på samarbetsavtal
  • Goda exempel

Även de som i dagsläget inte bedriver något sådant samarbete men är nyfiken och vill veta mer är självklart också välkommen! Även de som idag inte är ansluten till någon förening är också välkomna på denna informationsträff.

• 2021-12-16
      • 2021-12-17 14:00 - 16:15