Lunchsamtal - Nyfiken på parasportsommarverksamhet

Sommarverksamhet för parasport. Hur går det till? Kan vem som helst arrangera?

Vi samtalar med ett par föreningsrepresentanter som arrangerar sommaraktiviteter för paraidrottare.

Hur gör dom? Vad är viktigt att tänka på om man vill arrangera i sin egna förening? Var kan jag hitta vilka föreningar som arrangerar parasport som sommaraktivitet?

Är du nyfiken på dessa frågor så anmäl dig till vårt lunchsamtal, du kan delta om du är ute och rör dig på lunchen, då blir det en listen and walk, eller vid lunchbordet på jobbet, koppla upp dig tillsammans med dina kollegor, då har ni samtalsämnet klart till eftermiddagskaffet!

Lunchsnacket är kostnadsfritt.

• 2022-04-20 12:00 - 13:00