Grundläggande kassörutbildning

En grundkurs för dig som är ny kassör i föreningen! Här får du de verktyg du behöver för att klara ditt nya uppdrag. Med den här kunskapen i bagaget kommer du känna dig trygg att hantera föreningens ekonomi.

Du kommer att få kunskap om:

• Ordning och reda i uppdraget.
  • Kontoplan – kontering.
  • Bokföring – Debet och kredit.
  • Förstå balans- och resultatrapporter.

Vi startar från börjar, tar allt från grunden i lugn takt och målet är att du ska känna dig trygg i din nya roll som kassör.

Välkommen!

• 2022-03-28
      • 2022-03-30 18:00 - 21:00
    • Linköping /Idrottens Hus
    • Ida Kellström

• 2022-03-28
      • 2022-03-30 18:00 - 21:00
    • Linköping /Idrottens Hus
    • Ida Kellström
    • Kostnadsfri. OBS! Vid oanmäld frånvaro faktureras föreningen 500 kr i efterhand.