Krishanteringsplan

När det händer något allvarligt i er förening, är ni då förberedda om hur ni gör, vad som ska göras och vem som gör vad?
Tyvärr så har vi haft mycket tragiska händelser i några av våra ishockeyföreningar under hösten.
Därför arrangerar vi nu denna digitala träff där ni får verktyg för att skapa er krishanteringsplan, så att ni är förberedda när olyckan är framme.

Föreläsare är, Anne-lee Mellström
Certifierad coach på grupp - och individnivå, utbildare samt processledare.
Jobbar numera mycket med konflikthantering samt medling och har hjälpt flertalet idrottsföreningar att sätta sig in i krissituationer som inte svarar på frågan om det händer utan när i syfte att skapa en handlingsplan för vad som ska göras och av vem.
Anne-lee har även en lång och gedigen idrottskarriär bakom sig både som aktiv inom elitidrott, anställd på förbundsnivå och som vice ordförande i elitidrottsförening.

Datum: 26/1-2022

Tid: 18.30-20.00

Plats: Teams

Kostnad: Träffen är kostnadsfri

Anmälan senast : 16/1-2022

OBS! Samtliga som ska delta från förningen anmäler sig så att vi kan skicka länk till mötet.

• 2022-01-26 18:30 - 20:00
    • Teams
    • Anne-lee Mellström
    • 51 av 100

• 2022-01-26 18:30 - 20:00
    • Teams
    • Anne-lee Mellström
  • 51 av 100
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.