Strategisk Styrelseutbildning - Inledning

I ditt uppdrag som föreningsledare behöver du verktyg och kunskap för att strategiskt och hållbart leda föreningen

Ikväll kommer vi att bidra med kunskap och inspiration så att du i ditt uppdrag som förtroendevald i en styrelse ska kunna leda en förening på ett sätt som bidrar till din förenings utveckling och idrottsrörelsens gemensamma förflyttning, den förflyttning som benämns som Strategi 2025.

Vi går igenom de olika delarna inom Grundutbildning för föreningsledare för att du som förtroendevald ska kunna ta nästa steg. Vad innebär det att arbeta i en styrelse, vilket ansvar har jag, hur ser engagemanget ut i min förening, vilket är vårt styrande dokument? Det är några av de saker vi går igenom och diskuterar.

Målgrupp: Förtroendevalda

Kostnad: Kostnadsfritt