Strategisk styrelseutbildning - effektfulla möten

I ditt uppdrag som föreningsledare behöver du verktyg och kunskap för att strategiskt och hållbart leda föreningen.

I ditt förtroendeuppdrag kommer du och dina kollegor ställas inför en mängd olika möten i din förening. Hur får vi dessa möten att bli så effektfulla som möjligt?

Har vi som styrelse koll på vilka möten vi arrangerar och för vem är mötet till för? Hur planerar vi? Vad behöver vi göra före, under och efter ett möte?

Det här är några av de frågor som tas upp under kvällen. Som deltagare kommer ni att få möjlighet att ställa frågor, diskutera och komma med egna erfarenheter och dela med dig av goda exempel.

Målgrupp: Förtroendevalda i förening

Kostnad: kostnadsfritt