Inspirationspanel Parasport

Parasportveckan - Inspirationspanel parasport

- Första mötet med aktiva parasportare, utmaningar, möjligheter, funderingar, reflektioner, hur blev det, samtalen, ledarskapet mm

Målgrupp

Alla föreläsningar under parasportveckan riktar sig till föreningsledare, föreningsstyrelser, ledare/tränare i idrottsföreningar, idrottsförbund, föräldrar, personer med funktionsnedsättning, ledsagare, personal på skolor, föreningsledare och andra som arbetar eller är relaterade till målgruppen. Men även till dig som tycker att det är spännande med Parasport.

Har du tillgänglighetsbehov eller frågor kontakta Peter Melander på peter.melander@rfsisu.se

Mail med länk kommer att skickas ut ett par dagar innan föreläsningen

Varmt välkommen!

Parasportveckan arrangeras i samverkan mellan ett flertal parasportdistrikt, Stockholm, Västmanland, Södermanland, Uppland och RF-SISU distrikten Stockholm, Västmanland, Sörmland och Uppland samt samarbetspartnern Dövidrotten region östra.

Här kan du läsa mer om övriga föreläsningar under Parasportveckan.

• 2022-09-15
      • 2022-09-15 18:00 - 19:30