Ryttarutveckling 1 (Artnr. 17066-1)

Välkommen till den digitala delen av Ryttarutveckling 1!

Här i Idrottonline beställer du och betalar för den digitala delen, webbplatsen Ryttarutveckling 1. Anmälan till utvecklingsprogrammets fysiska träffar gör du till din förening.

Om det digitala materialet
Webbdelen av Ryttarutveckling 1 består av 6 avsnitt med texter, filmer, animeringar och uppgifter som du ska gå igenom.

Studietips
Du kan själv välja hur länge du vill jobba vid varje tillfälle och ta pauser när det passar dig. Kursen är mobilanpassad så du lätt kan gå den även om du inte sitter vid en dator. Du kan alltid gå tillbaka till ett avsnitt när du vill. För att du ska få de bästa förutsättningar att lära dig så mycket som möjligt så finns det reflektionsfrågor att göra. Tanken är att du ska kunna ta med dina erfarenheter och frågor till den fysiska kursen så att lärandet förstärks ytterligare.

Så anmäler du dig:

1. Tryck på Anmäl dig här och fyll i uppgifterna. Dubbelkolla att mejladressen blir korrekt då det är viktigt för den fortsatta processen. Under Organisation skriver du in namnet på din förening. Svenska Ridsportförbundet kan efter anmälan se att du anmält dig och om du genomfört utbildningen eller ej. Det går inte att använda samma mejladress till flera registreringar på samma kurs.

2. Du får ett ”mejlkvitto” på anmälan från IdrottOnline. Mejlet är en bekräftelse på din anmälan.

3. Du får också mejl från SISU Utbildningsportal (ett av följande två):
1. Verifieringsmejl (om din epost är ny i portalen).
2. Inloggningsmejl (om din epost fanns i portalen sedan tidigare).

Följ instruktionerna i mejlet i punkt 3 och använd samma mejladress som i din anmälan ovan.

Saknar du mejl?
Om du saknar ditt mejl kan du kolla i inkorgens andra mappar, till exempel övrigt, spam eller skräppost. Om du är anmäld men saknar mejl kan du gå direkt till utbildningen på länk till utbildningen. Logga in (om du kommer ihåg ditt lösenord) eller klicka på Logga in - Glömt lösenordet så får du ett nytt. Följ instruktionerna.

Anmäler du dig till denna utbildning innebär det att du samtycker till nedan angivna information
Ditt namn och e-postadress kommer att skickas och lagras i SISU Förlags utbildningsportal för att kunna ge dig access till utbildningen och för att kursledare skall kunna följa upp att du genomfört den digitala delen av kursen. Var noggrann så att du fyller i din e-postadress korrekt, då det är denna som kopplas till ditt konto i Utbildningsportalen. Fyller du i e-postadressen fel så kommer du inte kunna logga in och ta del av materialet.

• 2024-10-31
    • Betalkort eller Swish
    • Observera att detta köp inte omfattas av ångerrätten enligt lag om distansavtal och avtal utanför affärslokal då priset understiger 400 kronor.

• 2024-10-31
    • Betalkort eller Swish