Mittsäsongsträff för distriktsdomare i Medelpad och Ångermanland

Kallelse till mittsäsongsträff för distriktsdomare i Medelpad och Ångermanland.

Datum: 2023-01-07

Plats: Timrå (NHC Arena)

Program: (Detaljerat program utdelas på kursdag)

Kursstart: lördagen den7/1 08:30 med istester.

Kursavslutning: lördagen 7/1 18:30 med middag.

Kostnad: Ingen avgift då mittsäsongsträffen ingår i distriktsdomarkursavgiften.

Utrustning: Medtag utrustning för ispass med tester och teori. Förutom detta så kommer vi att titta på Timrå som möter Färjestad 15:15.

Anmälan: Kursen är obligatorisk. Vi ser gärna att ni anmäler er på Hockeykontoret Norrs hemsida Domare- Domarutbildningar. Där hittar ni anmälan.

Om du mot förmodan inte kan deltaga, lämnas återbud senast fredag 30/12. Men vi ser gärna att ni ställer upp allihopa.

Återbud endast i nödfall till: rudaj_anders@hotmail.com  olleostman1@gmail.com

Tema på mittsäsongsträffen är. Domarskapet (vi träffar teamet som dömer matchen före och efter.)

Övrigt:  Matallergier meddelas till: rudaj_anders@hotmail.com

Information: Anders Ruda/Olle Östman

Kursansvarig: Anders Ruda/Olle Östman

Välkommen!

Funktionärskommittén Medelpad/Ångermanland.

• 2023-01-07 08:30 - 18:30

• 2023-01-07 08:30 - 18:30
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.