Matchcamp flickor födda 2006-07 Inför TV-pucken 2021

Anmälan är stängd

Inbjudan till Matchcamp för F15-F16

Säsongen 2020-21 blev allt annat än som vanligt och det har även påverkat hur vi har planerat inför kommande TV-puck. Vi har därför planerat den första samlingen som en matchcamp. Den genomförs en lördag och söndag och är öppen för alla flickor födda 06 och 07 och vi tillämpar fri anmälan. Inbjudan gäller spelare som är verksamma i en förening som tillhör Stockholms Ishockeyförbund.
OBS! En del flickor har dispens för spel i Stockholmsföreningar, men man har sin huvudförening i t.ex. Södermanland och Uppland. Man tillhör det distrikt som sin huvudförening är kopplad till när det gäller representation i  TV-pucken.

Kort beskrivning av upplägget. Spelarna delas in i 6 lag med ca 15+2 spelare per lag. Varje spelare får 5 matcher var. Matcherna spelas 2x15. För att ej blanda spelare kommer vi ej att ha samlingar som teori eller genomgångar. Omklädningsrum kommer att finnas för målvakter. I övrigt kommer spelarena till match så ombytta som möjligt för att sedan lämna anläggningen och komma tillbaka till nästa. Vi serverar ej heller mat eller mellanmål dessa dagar. Efter helgen meddelas de 30+4 spelare som går vidare och genomför läger redan helgen efter .
När det gäller flickor födda 2008 kommer inga att bli aktuella för spel i TV-pucken säsongen 2021/22. Spelare födda 2008 kommer ej heller att lånas ut till andra distrikt. Vi har denna policy för att bereda plats för så många flickor som möjligt födda 2006 och 2007 att spela TV-pucken. Ambitionen är att ha ett rent U16 lag i framtiden, i takt med att antalet flickhockeyspelare ökar inom distriktet.

Datum: lördag 21/8 - söndag 22/8
Tid: ca 08-20 (exakta tider meddelas när detaljprogram är klart)
Plats: Ej klart
Kostnad: 850: -/spelare
Ingår: 5 matcher, lån av tröja
Anmälan: Senast torsdag 20/5-21

I anmälningslänken fyller du personliga uppgifter, ange även position, klubbfattning, födoämnesallergi, medicin m.m. ( de sistnämnda uppgifterna är för fortsatt verksamhet).

Vid skada eller sjukdom ska detta kunna styrkas genom läkarintyg. Deltagaravgiften återbetalas då, men vi behåller 200: - för administration.

TV-puckens Ledarteam
Camilla Sjöholm Huvudansvarig tränare
Lars Billing Assisterande tränare
Erik Lahde Målvaktstränare
Ulf Ahlstrand Lagledare
Charlotta Munck Fysio/Lagläkare
Nichlas Alvrud Materialare

Mer utförlig information kommer att skickas när kallelsen till matchcampen skickas ut.

Med vänliga hälsningar
Ulf Rustas
Sport och föreningsutvecklare
Distriktslagsanvarig
Stockholms Ishockeyförbund

• 2021-08-21 08:00 - 2021-08-22 18:00
    • Ej klart
    • Vid frånvaro/sjukdom/skada ska läkarintyg uppvisas för att få tillbaka deltagaravgiften Vid skada men ändå närvarande under lägret debiteras halva deltagaravgiften för detta tillfälle.
    • 76 av 100

• 2021-08-21 08:00 - 2021-08-22 18:00
    • Ej klart
  • 76 av 100
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.