Ledar-konferens 2023

Välkommen till Mossens BKs LEDAR-KONFERENS 2023.

Klubbens bjuder in alla klubbens ledare till en kick-off inför säsongen. Vi träffas en heldag hos klubbens partner Quality Hotel Panorama och diskuterar och planerar såväl det egna lagets som klubbens verksamhet.

Under dagen kommer vi ha gemensamma delar men också grupp-diskussioner för det enskilda laget. Tanken är att vi ska planera klubbens gemensamma aktiviteter som Mossen-Dagen men också göra en säsongsplanering för laget med cuper, föräldramöten och träningsplanering.

Välkomna!

PS. Man får ingen automatisk bekräftelse på sin anmälan men alla anmälda får mail löpande med information, ex om önskemål om specialkost.

• 2023-01-28 09:00 - 12:30
    • Quality Hotel Panorama