Utbildning föreningsdomare

Återigen dags för utbildning av föreningsdomare via Göteborgs Domarförening. Kursen äger rum onsdag 8 mars kl 18-21 i våra lokaler på Valhalla IP

Utbildningen vänder sig till dig som vill vara föreningsdomare för spelformerna 3-3, 5-5, 7-7 och liten 9-9. Vi välkomnar ledare, föräldrar och spelare i våra ungdomslag födda 2010 och äldre. Dessa spelare kan sen få jobba som föreningsdomare för de yngre lagen i klubben.

Anmälan
Du som är vuxen anmäler dig på länken här. Spelare anmäler sig till sin tränare som sen anmäler till Nicklas@mossensbk.se

Vi bjuder på FIKA!

Välkomna!