Kommunikation- Hur gör vi som förening

Digital föreläsning med Linus Hugosson Kommunikationschef Svenska ishockeyförbundet, Lisa Ahlström Föreningsutvecklare Regions Väst.

Under föreläsningen kommer ni att få kunskap om hur ni kan tänka kring strategiskt kommunikation samt tips och trix hur nu enkelt kan jobba i er förening med att nå ut.

Målgrupp: Föreningsrepresentanter.

Varmt välkommen med din anmälan.

Föreläsningen är kostnadsfri för dig som deltagare.
Länk till teamsmötet skickas ut till den mejl du anmält dig med. Detta görs dagen innan föreläsningen.

Frågor kontakta: sofie.wallin@swehockey.se

• 2024-10-23 18:00 - 19:00
    • Linus Hugosson, Lisa Ahlström

• 2024-10-23 18:00 - 19:00
    • Linus Hugosson, Lisa Ahlström
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.