Matta och Airtrack

Välkommen till utbildningen Matta och Airtrack!

Här lär du dig lekfulla övningar som leder till rondat, handvolt, flickflack och grupperad volt framåt/bakåt på matta/airtrack. Du får med dig en övningsbank med stationer för att kunna stegra träningen, från förövning till färdig övning. Efter genomförd utbildning får du licens att lära ut enkel grupperad volt.

Kurslängd: 1 dag
Förkunskapskrav: Baskurs Barn och Ungdom

Läs mer om Gymnastikförbundets teknikutbildningar på gymnastik.se, klicka här.

• 2019-02-08
      • 2019-03-10 09:00 - 16:00
    • Östersund, Arenan
    • Jessica Gustafsson
    • 2000 SEK
    • I kursavgiften ingår kursmaterial, lunch, frukt och kaffe/te. OBS! För deltagare som ej tillhör en av Gymnastikförbundets medlemsföreningar, är kostnaden 30 % högre
    • Återbud görs skriftligen senast 31 dagar före kursstart. Observera att anmälan är bindande och endast läkarintyg gäller för återbetalning av kursavgift.
    • Baskurs Barn och Ungdom

• 2019-02-08