Kassör fördjupning

All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt.

Denna utbildning riktar sig mot dig som kassör i din förening. Utbildningen ger fördjupade kunskaper om kassörens roll och uppgifter, och är en lämplig fortsättning på Kassör – grund.

Innehåll:
Frågor kring ekonomiska planer (budget), uppföljningar, presentationer till styrelsen.
Hur använder vi Idrottens BAS-kontoplan
Skatteregler nu och framåt

Mål med utbildningen:
Utbildningen ger fördjupade kunskaper och sker inom ramen för Idrottens Föreningslära, fördjupning del 2

All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt!

Kostnad
Kursen är kostnadsfri. Vid utebliven avanmälan senast 3 maj debiteras 250 sek. Avanmälan sker till utbildning@stockholmsidrotten.se.

Kost
Vi bjuder på frukt och kaffe.

Frågor
För frågor om denna utbildning, kontakta utbildning@stockholmsidrotten.se

Välkommen med din anmälan!

• 2019-05-08 18:00 - 21:00
    • Stockholmsidrottens Kansli, Vretenvägen 4, Solna
    • Sven Knutson
    • Kursen är kostnadsfri. Vid utebliven avanmälan senast 3 maj debiteras 250 sek. Avanmälan sker till carina.sjolander@stockholmsidrotten.se.
    • 26 av 30

• 2019-05-08 18:00 - 21:00