SK Stimmet - Då, Nu & Framtid!

I samverkan med SISU Idrottsutbildarna bjuder SK Stimmet in till en kreativ och spännande dag för att ta avstamp mot vår förenings framtid.

Svensk idrott är en fantastisk arena som erbjuder ett stort utbud av olika idrotter som engagerar och motiverar många olika människor, unga som gamla, med olika bakgrund, drivkrafter, erfarenheter och kompetenser. Idrottens mål är att engagera så många som möjligt, så länge som möjligt, i en så bra verksamhet som möjligt.
Hur gör vi i SK Stimmet?

Dagens innehåll:

- Lär känna fler delar av SK Stimmet
- Hur skapar vi ett klimat som engagerar?
- Idéverkstad inför framtiden

För vem är kvällen?
Alla simmare från 13 år, föräldrar, ledare, aktiva i arbetsgrupper och styrelse.

• 2020-01-27
      • 2020-02-01 11:30 - 15:30