Inspirationsträff Rörelseglädje Töva, Sundsvall

Välkomna på en inspirationsträff med Svenska Skidförbundet!

Kvällen vänder sig i första hand till blivande eller nya ledare i distriktets längdskidföreningar.
Under rådande omständigheter kommer kvällen bestå av praktiska övningar, utomhus, med fokus på rörelseförståelse på skidor och skidaktivitetsområdet. Start kl. 18:00.

Kom träningsklädda med skejtskidor (klassiska skidor fungerar också). Kvällen är kostnadsfri - varmt välkomna!

• 2020-03-18
      • 2020-03-19 18:00 - 20:00
    • Skidstadion i Töva , IF Strategen, Sundsvall
    • Anki Danielsson
    • inga

• 2020-03-18
      • 2020-03-19 18:00 - 20:00
    • Skidstadion i Töva , IF Strategen, Sundsvall
    • Anki Danielsson
    • inga
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.