Positivt tillstånd smittar! Jim Thuresson

MÅ BRA! HA KUL! UTVECKLAS!
… här är tre av uppmaningarna i kvällens teman för vår träff för idrottsföreningsledare.

Vi vill tacka och boosta dig samt fylla på din kompetens och medvetenhet om din förmåga som ledare.

Vi välkomnar dig som är aktiv, ledare, tränare eller styrelseledamot i en föreningsverksamhet.

Ditt tillstånd påverkar, mer än du tror. Kom och boosta upp dig och dina föreningskollegor via digitala kanalen Teams.

Föreläsare:
Världens bästa Jim Thuresson – fd förbundskapten i basketboll. Jim har stor kunskap om barn- och ungdomsledarskap. Han jobbar med positivt och humant ledarskap.

Föreläsningen med Jim Thuresson kommer innehålla:
- En inspirerande och peppande digital föreläsning om attityder och inställningar
- Mentala bilder och goda vanor
- Bygga självförtroende och självkänsla
- Idéer om att Workshopa ihop och få erfarenhetsutbyte med andra ledare
- Goda exempel hur ledarskapet i idrotten öppnar dörrar och ger viktig livserfarenhet
- Goda förslag samt verktyg som du kan ta med dig i ditt ledarskap

Vi kan lova er att ni kommer få en riktig humör- och energihöjande föreläsning av ”Jimmen”

Vid frågor kontakta din idrottskonsulent, du hittar kontaktuppgifter här https://www.rfsisu.se/Stockholm/Kontakt/ eller maila Khalied@rfsisu.se.

• 2020-05-19
      • 2020-05-19 17:45 - 20:15