Huddinge IF -Ny i förening

Vad innebär det att vara vårdnadshavare till ett spelande barn i Huddinge IF?

Obligatorisk kväll för dig med barn födda 2014 och som är på väg in i lagverksamheten i Huddinge IF.

Mitt barn är bara 6 år gammal och jag vet inte om hen kommer att spela fotboll i nästa vecka så varför behöver jag vara med på den här träffen?

-En relevant fråga som vi besvarar så här. Huddinge IF’s styrelse och årsmöte har tagit fram verksamhetsidé, vision och värdegrund, hur vi tillsammans ska bedriva verksamheten.

Det är därför av största vikt att DU som vårdnadshavare tidigt får reda på vilka förväntningar du kan ha på föreningen och tvärt om.
Vi hoppas att genom den här kvällen få en bra dialog med dig som vårdnadshavare och att du känner att här är förening du aldrig vill lämna!

Du som väljer att delta fysiskt får kaffe och smörgås på plats.

Du som väljer att delta digitalt kommer att göra det via Microsoft Teams, länk dit kommer i kallelsen.