Digital föreläsning: Psykisk Hälsa med Mia Börjesson

Mia Börjesson är utbildad socionom med mångårig erfarenhet av att möta barn och unga enskilt och i grupp.

Denna kväll pratar Mia om hur ledare och föräldrar kan göra i hälsofrämjande samtal med tonåringar och unga vuxna (11-25 år). Hur tar vi svåra samtal, hur gör vi för att nå de unga och ge dem verktyg för att ta sig vidare i livet? Målsättningen med kvällen är att ge dig som ledare och vuxen verktyg att jobba med psykisk hälsa och välmående hos de aktiva.

Var god och meddela om ni anmält er, men fått förhinder så att vi kan ge någon annan chansen att delta på föreläsningen. Vi kommer köra utbildningen digitalt pga nya restriktioner i Västra Götaland.

Sista anmälningsdag 16/11.

• 2020-11-22
      • 2020-11-23 18:00 - 20:30
    • Digitalt

• 2020-11-22
      • 2020-11-23 18:00 - 20:30
    • Digitalt
    • Föreläsningen är kostnadsfri. Debiteringsavgift på 300 kr utgår vid anmälan, men ej meddelad frånvaro innan den 20/11.