Föreläsning om Hemmaplansmodellen

Varmt välkommen till en föreläsning om Hemmaplansmodellen som är en vägledande guide byggd på kunskap och erfarenhet med målet att skapa ett livslångt intresse för hockey, personlig utveckling och prestationer i världsklass.

Modellen bygger på fyra principer:

• Sätt människan i fokus
  • Ge alla chansen att utvecklas
  • Anpassa träning och match efter målgrupp
  • Bedriv en allsidig träning

Föreläsare
Anders Wahlström, Barn- och ungdomsansvarig på Svenska Hockeyförbundet.

Målgrupp
Alla föräldrar med barn aktiva i Säters IF.

Deltagande
Du kan välja mellan att delta på plats i Folkets Hus eller att delta genom att lyssna på föreläsningen digitalt. För de som är på plats, bjuds det efter föreläsningen på kaffe/te och smörgås samtidigt som det finns möjlighet till diskussioner. Kom ihåg att vid anmälan ange om du önskar specialkost.

Till dig som väljer att delta digitalt - kom ihåg att vid anmälan ange en fungerande e-postadress dit vi kan skicka inloggningsuppgifter.

Föreläsningen genomförs enligt Folkhälsomyndighetens riktlinjer gällande fysiska träffar. Max antal deltagare som kan delta på plats i Folkets Hus är 50 st.

Kontaktperson RF-SISU Dalarna
martina.arkasen@rfsisu.se

• 2020-11-15
      • 2020-11-17 18:00 - 20:00
    • Säters Folkets hus och digitalt

• 2020-11-15
      • 2020-11-17 18:00 - 20:00
    • Säters Folkets hus och digitalt
    • Föreläsningen är kostnadsfri.