Grundläggande pedagogik riktade mot barn & unga Österåker (Digital)

Viktigt att ni skriver rätt mailadress så att vi kan skicka ut länk till föreläsningen.

Pedagogik betyder att lära ut till barn, uppfostran, undervisning och utbildning.

• Lära ut - lära in
  • Rollen ledare - individ (idrottaren) - kontext (idrotten)
  • Idrott som metod till kognitiv, social och fysisk utveckling
  • Förhållningssätt barn och idrott

• 2021-04-24 11:00 - 13:00
    • Digitalt
    • Rauno Juustovaara
    • Vid avbokning senare än 1 vecka före kursstart faktureras en avbokningsavgift på 250:-. Vid utebliven avbokning eller ofullständig närvaro faktureras full deltagaravgift. Man kan ersätta med annan deltagare från föreningen fram till kursstart.
    • 22 av 100

• 2021-04-24 11:00 - 13:00