Föreningsutveckling uppstart

RF-SISU Uppland bjuder tillsammans med Norrtälje Kommun in samtliga idrottsföreningar i Norrtälje kommun, till en Digital föreningsträff med information, diskussion och inspiration.

Jessica Constantinou, ny idrottschef Norrtälje Kommun tillsammans med Anna Eneroth, verksamhetsutvecklare Norrtälje kommun representerar och presenterar under kvällen vad som är aktuellt inom kommunen.

Vår idrottskonsulent Linda Wrangell Sjögren kommer informera om utbildningsinsatser, stöd och resurser som är aktuella.

Utöver information och diskussion bjuder vi på en inspirerande föreläsning med Anneli Östberg.
Tema engagemang och ledarskap.

Klicka här för att delta i mötet.

• 2021-03-09
      • 2021-03-09 18:30 - 20:45