Med sikte mot Tokyo och Beijing!

Zandra Reppe är Östersundstjejen som deltagit vid fem paralympiska spel, och nu satsar igen för att få möjligheten att delta både vid sommarspelen i Tokyo 2021 och vid vinterspelen i  Beijing 2022. Under denna föreläsning får du höra Zandras egen historia om livet som paraidrottare och om hur ingenting är omöjligt så länge kärleken till idrotten och viljan att bli bäst fortfarande finns.

Föreläsningen genomförs digitalt via Teams, och länk till föreläsningen kommer att skickas ut till anmälda deltagare dagen innan. Sista datum för anmälan är den 18 april.

Föreläsningen vänder sig i första hand till våra idrottsföreningar och dess medlemmar.

Frågor? Kontakta oss på jamtland-harjedalen@parasport.se.