Kom igång med video och TikTok

Idag är sociala medier ett måste för väcka intresse för en verksamhet. En fäktklubb behöver väcka intresse och uppmärksamhet runt sin verksamhet för att kunna rekrytera effektivt. Videoinnehåll av så hög kvalité som möjligt och kanalen TikTok är två bra val i din förenings strategi för att rekrytera till nybörjargrupper för barn. Sista anmälningsdag är 12 maj.

Målet med utbildningen är att ni ska få hjälp med grunden och kunna komma igång.

Jag kommer att guida dig i videoskapande för sociala medier genom denna utbildning tillsammans, och jag kommer lära dig det viktigaste du behöver kunna för att skapa videor med lyckade resultat samt att förstå appen TikTok. För att lyckas behöver du vara tålmodig och inte ge upp om det dröjer innan resultaten kommer, för sociala medier är en investering man gör långsiktigt.

Har du en vilja och beslutsamhet att göra klubben så attraktiv som möjligt och attrahera nya barn och ungdomar, behöver du vara engagerad samt ha en vilja och drivkraft i att lära dig att bli bättre när det kommer till att skapa innehåll online. För det är där du och dina kollegor når ut ut och får fler att intressera sig för verksamheterna ni i klubben bedriver.

Måndag 17 maj kl 19.00-20.30

Måndag 31 maj kl 19.00-20.30

Digital utbildning via Zoom. Länk erhålls senare

Utbildare Therese Eriksson

Therese Eriksson är utbildare i sociala medier och har hjälpt många företag och organisationer att utveckla sin närvaro i sociala medier. Hennes motto är att hon: "drivs av att se dig lyckas och få dig att tro på dig själv och din kreativa kraft.

Välkommen till dessa spännande och utvecklande timmar tillsammans!

Läs mer om Therese på https://www.thereseeriksson.com

Ekonomi

Utbildningen kostar 1.250 kr som faktureras föreningen av Svenska Fäktförbundet. För varje deltagare som genomgår utbildningen kan föreningen söka ett bidrag på 750 kr.

#börjafäkta2021

Vill din förening vara med i föreningssamarbetet inför höstens rekrytering och kanske också bidra till att göra nybörjarterminen bättre? Anmäl er här: https://forms.office.com/r/RSGGcDD2bC

• 2021-05-13
      • 2021-05-17 19:00 - 20:30