IdrottOnline Administration Grund - Hösten 2021

Den här utbildningen är en introduktions-, informations- och inspirationskurs kring IdrottOnline Klubb administration.
Förstå hur systemet hänger ihop och lär känna de grundläggande funktionerna i systemet.

Denna utbildning ger dig grundläggande kunskap att hantera medlemsregistret och LOK-stödsmodulen.

- Min sida

- Lägga in ny medlem

- Söka och hantera medlemmar

- Roller- Grupper

- LOK-stödsmodulen

- Utbildningsmodulen

- Frågor och svar

Välkommen!

• 2021-10-06 18:00 - 20:30
    • Digitalt
    • Hans Bergman, Lars Nordh
    • Kursen subventioneras helt för idrottsföreningar i Gävleborg som är ansluten till RF. Deltagare från andra distrikt kontaktar sitt RF-SISU distrikt för ekonomiskt stöd före kursstart. Övriga deltagare debiteras full kurskostnad.

• 2021-10-06 18:00 - 20:30
    • Digitalt