Inspirationskurs för ridlärare och tränare

Pedagogik, grundridning och ryttarens sits. Kursen vänder sig till dig som är verksam som ridlärare eller tränare

Under dagen pratar vi om pedagogik och tittar på bra övningar för grundridning som passar i grupp. Ryttarens sits är viktig och vi tittar på hur vi får ryttaren medveten om sin sits.

• 2021-10-19 09:30 - 15:30
    • Karlstads Ridklubb
    • Elisabet Lundholm
    • I kursen ingår fika och lunch. För dig som deltar i fortbildning för diplomerade ridlärare och licensierade tränare den 18/10 deltar du för halva priset. Kostnaden regleras på fakturan så välj fakturabetalning i såfall.
    • Anmälan är bindande, avanmälan efter sista datum 1 oktober faktureras.

• 2021-10-19 09:30 - 15:30
    • Karlstads Ridklubb
    • Elisabet Lundholm
    • Anmälan är bindande, avanmälan efter sista datum 1 oktober faktureras.