Breddcamp U13 (Nordmaling)

Kallelse till breddläger/camp för pojkar/flickor födda 2009 den 25–26 september 2021 i Boliden 25/9 och i Nordmaling 26/9

OBS!! Föreningarna ansvarar för att spelare/ledare/föräldrar informeras. Alla är

välkomna!

Västerbottens Ishockeyförbund hälsar alla spelare födda 2009 välkomna till distriktslagsträff och breddläger i ishockey. Vi hoppas att alla spelare, både pojkar och flickor, kan komma till dessa utbildningsdagar och uppleva en trevlig lägerdag.

Läs följande noga:

Samling Kl 09.00 i Norrskenshallen och Malmhallen respektive dag.

Resor Du ordnar själv (tillsammans med Din förening) resan till och från lägret. Samordna gärna med andra föreningar!

Mat Lunch ingår i lägeravgiften samt yoghurt och banan efter dagens slut. Mellanmål medtages på egen hand. Meddela eventuella matallergier i anmälan.

Utrustning Komplett ishockeyutrustning + extra klubba och slipade skridskor, vattenflaska, kläder för uppvärmning utomhus, kläder för fyspass (inomhus), hygienartiklar samt handduk (begränsade tork möjligheter).

Lägeravgift 500: - betalas i samband med anmälan via förbundets hemsida och innefattar mat, istider, ledararvode och utbildning inför kommande distriktslagsläger etc.

Lägeransvarig Rickard Johansson, 070 398 61 44 – Patrick Ljunggren 070 664 47 52

Ledare Utses av Västerbottens Ishockeyförbund

Återbud

Meddela återbud snarast möjligt till lägeransvariga för återbetalning.

VÄLKOMNA!

PROGRAM Boliden/Nordmaling 25–26/9 2021

Grupp 1                                                        Grupp 2

09.00        Samling spelarna                          09.00        Samling spelarna

09.30        Information från Västerbottens Ishockeyförbund till ledare och föräldrar.

10.00        Ispass (60 min)                            10.00        Fyspass (50 min)

11.20        Fyspass (50 min)                         11.15        Ispass (60 min)

12.30        Lunch                                          12.45        Lunch

14.00        Ispass (75 min)                            14.00        Utvärdering (30 min)

15.45        Utvärdering (30 min)                  15.30        Ispass (75 min)

16.30        Avslutning                                   16.45        Avslutning

• Om återbud lämnas senast en (1) vecka (7 dagar) innan campen börjar så återbetalas 100% av anmälningsavgiften.
  • Avanmälan senare än 7 dagar så återbetalas 50% av anmälningsavgiften. Kontakta campansvarig för återbetalning.

Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.