Idrottsförälder – resurs och problem? med Johan Fallby

RF-SISU Skåne bjuder in till  föreläsning med Johan Fallby.

Temat på föreläsningen är Idrottsförälder och hur vi bygger sunda idrottsmiljöer för barn och ungdomar. Johan kommer ge tips om hur du som förälder och ledare kan hjälpa ditt barn och dina aktiva till en positiv och framgångsrik upplevelse av idrotten.
Denna föreläsning passar både dig som idrottsförälder, men även för dig som är ledare och/eller beslutsfattare i föreningen.

Nu är det är dags att föreningar och föräldrar tillsammans bildar ett starkt nätverk runt barnen och idrotten för att få en trygg och sund idrottsmiljö.

Om Johan Fallby
Johan är idrottspsykologisk rådgivare, författare och föreläsare. Han har bland annat haft uppdrag för FC Köpenhamn, Djurgårdens IF, Svenska Fotbollförbundet samt Sveriges Olympiska kommitté.

Kontakt vid frågor kring anmälan:
Utbildningsadministration
utbildning.skane@rfsisu.se
010- 476 57 60

• 2021-10-10
      • 2021-10-12 18:00 - 21:00
    • Clarion Hotel Sea U, Kungsgatan 1, Helsingborg
    • Johan Kellermalm Fallby
    • Fika kommer att erbjudas under kvällen

• 2021-10-10
      • 2021-10-12 18:00 - 21:00
    • Clarion Hotel Sea U, Kungsgatan 1, Helsingborg
    • Johan Kellermalm Fallby
    • Fika kommer att erbjudas under kvällen

RF-SISU Skåne är Riksidrottsförbundet och SISU Idrottsutbildarna regionalt. Vi har två uppdrag, idrott och folkbildning.