RIG med start 22/23

Hej,

Öppna och svara på bifogat dokument, antingen i Word eller PDF.

Ansökningsblankett

Till Riksidrottsgymnasiet för volleyboll och beachvolleyboll

Läsåret 2022-23

Senast den 26 november 2021 ska ansökan vara Svenska Volleybollförbundets Riksidrottsgymnasium för volleyboll och beachvolleyboll i Falköping tillhanda.

Per e-mail märkt RIG antagning till:

ronny.johansson@falkoping.se

Svar skickas till alla sökande och all kommunikation sker per mail så fyll i korrekt e-postadress och kolla din inkorg. Uttagningsdagarna är planerade till 13-14 december för tjejer och  15-16 december för killar för de som blir kallade till dessa.

Att bli uttagen av Svenska Volleybollförbundet innebär inte att du kommit in på ditt förstahandsval av utbildningsprogram. Du konkurrera på samma villkor som andra sökande om utbildningsplatserna. Ansökan till nationellt program lämnar du till antagningsnämnden i din hemkommun som sänder ansökan vidare till Falköpings kommun.

För- o efternamn

Personnummer(10 siffror) E-post adress

Förening Nuvarande skola
Spelar i div

Spelat antal år volleyboll Spelat antal år beachvolleyboll
Längd

Stående räckvidd Räckhöjd spikehopp med ansats
Tränarens namn

Trn telefonnummer Eventuell skada/sjukdom

Träningsmängd/vecka(volleyboll, beach och annan idrott. Räkna ej vanlig skolidrott)

Skriv kortfattat varför vi ska välja dig och vad du har för mål med volleybollen.

Ronny Johansson

Verksamhetsledare Riksidrottsgymnasiet Falköping