Frukostsnack - Nyfiken på lagkassor

Lagkassor? Träningsgruppskassor? Vad är det som gäller när det kommer till kassor ute i föreningen?

"lagkassa" - vad är det egentligen och vad ska dom pengarna användas till?

Vems är pengarna? Är det mina som har satt in dom eller är det föreningens? Vem ansvarar för lagkassan?

Vem är det som har rätt när det kommer till lagkassor? Vad säger skatteverket? Vad kan uppstå om vi inte handhar lagkassor på ett korrekt sätt?

Hur kan vi handha lagkassor på rätt sätt??

Vi försöker under en frukosttimme navigera oss rätt och ge dig som deltagare mer kunskap om hur vi ska ta hand om föreningens resurser.

Frukostsnacket är kostnadsfritt.

• 2022-04-04 08:00 - 09:00