Värdegrund i hela föreningen - Värdegrundscoach fortsättning

Att jobba som värdegrundscoach i en förening är både utmanade och tillfredsställande!

Denna fortsättningsdel är för dig som varit värdegrundscoach under en tid i din förening och känner att du vill ha fler verktyg och ha ett erfarenhetsutbyte med andra värdegrundscoacher.

Att som värdegrundscoach kunna vara delaktig i föreningens värdegrundsarbete, med implementering, att arbeta med och utveckla är ett viktigt uppdrag.

Ha koll på handlingsplaner som finns i föreningen och vilka verktyg som finns.

Vi utbildar vidare inom

- Idrotten vill

- Barnkonventionen

- Barnens spelregler

och går in också på verktyg om hur vi leder samtal och jobbar vidare på djupet med föreningens värdegrund

Utbildningen är digital och sker genom plattformen Microsoft Teams.

Utbildningen är kostnadsfri.

• 2022-05-03 18:00 - 20:30