Digital: IdrottOnline - Avgiftshantering

Denna kväll är uppdelad i två delar, första delen handlar om hur du administrerar avgifter i IdrottOnline.

Del 1 Hantera avgifter i IdrottOnline
Under denna del går vi igenom avgiftsmodulen i IdrottOnline, vi kommer inte att gå igenom något annat bokföringsprogram.
  • Skapa och tillsätta avgifter i IdrottOnline
  • Skapa rabatter
  • Skicka ut manuell avgift till medlemmar
  • Se betalningsstatus för medlemsavgifter

Målgrupp
Personer som administrerar avgifter och/eller utbildningsmodulen i IdrottOnline.

Förkunskaper
Du bör ha gått IdrottOnline - Administration Grund eller ha god kunskap om medlemsregistret i IdrottOnline.

Förberedelser
Du som deltar behöver ha rollen klubbadministratör eller huvudadministratör i IdrottOnline. Ni skall ha aktiverat föreningens sida i IdrottOnline. Läs mer på www.idrottonline.se. Du behöver ha med dig personliga inloggningsuppgifter till IdrottOnline.

Övrigt
Tillfället sker digitalt, du får en länk skickad till dig som du ansluter till strax före utbildningens start.

Anmälan
Alla får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att anmälan är ok. Vid problem, mejla dino.ilecic@rfsisu.se alternativt ring 0709-26 57 91.

Kallelse
Kallelse med mer information mejlas till deltagare som angett e-postadress cirka 2-3 dagar före utbildningen.

• 2021-12-07 18:30 - 20:00
    • Digitalt via länk
    • Aleksandra Cander
    • Anmälan är bindande. Att utebli utan att lämna återbud medför att deltagaravgiften faktureras föreningen. Gäller även deltagare som deltar kostnadsfritt. Vi förbehåller oss rätten att ställa in om deltagarantalet anses vara otillräckligt.

• 2021-12-07 18:30 - 20:00
    • Digitalt via länk
    • Aleksandra Cander
    • Deltar du på både del 1 och del 2: 300 kr/deltagare. Deltar du på endast en av delarna: 200 kr/deltagare. Maxkostnaden är 500 kr/förening om ni är fler från samma förening som deltar. Er förening/förbund kan få stöd för deltagaravgifter. För information kontakta er RF-SISU-konsulent och fråga om ”resursmedel”.