Läran om vinterträning - digital föreläsning

Vinir Fritid ställer inte in, utan ställer om - det blir digital föreläsning istället för clinic.
På grund av de nya restriktionerna angående Covid gör vi om clinicen den 6 januari till en digital föreläsning.

Vinir bjuder in till en digital föreläsning med välmeriterade Liza och Óli från Unnarholts islandshästar står för temat "vinterträning".

Dag: torsdag 6 januari 2022
Vi skjuter fram tiden till en kvällsföreläsning med start Kl 18:30 - 20:00.
Hur? Teams - du får en länk efter anmälan
(Om du anmält dig tidigare till frukostföreläsningen har vi nu tagit bort din anmälan, så du behöver göra en ny anmälan till kvällsföreläsningen.)

Pris medlem = gratis
Icke medlemmar = 100 kr

Fika fixar du själv :)

Anmälan senast den 3 januari via länken till Idrottonline.
Har du några frågor? Mejla Pia Ålander, pia.alander@gmail.com

Varmt välkommen och håll en hästlängds avstånd där ute...
Vi ses och hörs. Följ kommande aktiviteter på hemsidan eller Facebook.

Ursäkta snabb omställning, men efter restriktionerna 23 december så känns det säkrare att genomföra årets första träff digitalt. Vi får göra det bästa av situationen här och nu.
/ Vinir Fritid

Pga Covidrestriktionerna görs clinicen om till en digital föreläsning.
Temat är vinterträning av våra hästar.

• 2022-01-06
      • 2022-01-06 18:30 - 20:00
    • Uvens klubbstuga samt Sinntorp
    • Karin Andersson, Johanna Dämbäck, Pia Ålander, Monica Rohland, Susanne Larsson