Instruktörsutbildningar i Uppsala - Steg 1A. 23-24april

Uppsala Skridskoklubb bjuder in till instruktörsutbildning Steg 1A

Dessa utbildningar är väldigt populära, så det är först till kvarn som gäller.
I utbildning ingår både teori och ispraktik tillsammans med läraren Kicki Nilsson

TID och PLATS
23-24 april 2022 i Gränby Ishall.
Schema, deltagarförteckning och reservlista mailas ut inför kursstart.

FÖRKUNSKAPER
För att gå Steg 1A ska man: Fylla 15 år innevarande kalenderår, Ha godkänd grundkurs, intyg över genomförd grundkurs visas vid kursstart, Arbetat minst en säsong som tränare efter genomförd grundkurs. Arbetsintyg visas vid kursstart.

KURSAVGIFT
Kurs 1A kostar 2500 kr per deltagare.

Avgiften betalas senast 19 april 2022 till USK’s bankgiro: 822-2085
Uppge ”tränarutbildning” +kursnivå samt namn på deltagare i meddelanderutan. Kvitto på betalning skall kunna uppvisas vid kursstart.
Faktura kan skapas vid behov, maila önskemål kring detta till: utbildning@uppsalask.se

Material inför kursen beställs från Svenska Konståkningsförbundets hemsida. Bekostas av deltagaren själv. På Svenska Konståkningsförbundets hemsida kan du läsa mer om utbildningsmaterialet.

I kursavgiften ingår teori, ispraktik, lunch och fika båda dagarna.

BOENDE
Boendet bokas av deltagaren själv. Vi rekommenderar det nya sporthotellet, Arenahotellet, precis bredvid ishallarna.

ANMÄLAN

senast 10 april 2022.

OBS! För avanmälan före 2022-04-20 debiteras en administrativ avgift på 200 kr. För avanmälan därefter debiteras halva kursavgiften om du inte själv kan ordna en ersättare.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer angående Covid-19.
Coronasituationen kan således påverka våra möjligheter att köra utbildningen.

För att få kursintyg krävs närvaro på hela kursen.

Eventuella frågor besvaras av Annika Malmstedt på e-post: utbildning@uppsalask.se

TA DIG HIT
Till Uppsala tar man sig enkelt med både tåg och flyg. Arlanda ligger 40 minuters bilfärd från Uppsala, och både tåg och buss går från flygplatsen in till stationen.
Gränby Ishallar ligger ca 10 minuters bilfärd från centrum i Uppsala.
Upphämtning kan anordnas från stationen i Uppsala.

VÄLKOMNA HIT!

• 2022-04-17
      • 2022-04-23 09:00 - 18:30
      • 2022-04-24 09:00 - 18:00
    • Gränby Ishall
    • Annika Malmstedt; Kicki Nilsson
    • Boende bokas av deltagaren själv.
    • Anmäl specialkost eller allergier.
    • För avanmälan före 2022-04-20 debiteras en administrativ avgift på 200 kr. För avanmälan därefter debiteras halva kursavgiften om du inte själv kan ordna en ersättare. För avanmälan vid sjukdom krävs läkarintyg och då återbetalas hela kursavgiften.
    • Fylla 15 år innevarande kalenderår, Ha godkänd grundkurs, intyg över genomförd grundkurs visas vid kursstart. Arbetat minst en säsong som tränare efter genomförd grundkurs. Arbetsintyg visas vid kursstart.
    • 26 av 26

• 2022-04-17
      • 2022-04-23 09:00 - 18:30
      • 2022-04-24 09:00 - 18:00
    • Gränby Ishall
    • Annika Malmstedt; Kicki Nilsson
    • Boende bokas av deltagaren själv.
    • Anmäl specialkost eller allergier.
  • 26 av 26