Rörelsepepp 3.0

Våren 2021 genomförde RF-SISU  Västmanland, tillsammans med Patrick Rapp från Sport Performance Center, fyra livesända föreläsningar med olika teman. Vi pratade om styrketräning, uthållighet, explosivitet och rörlighet. Ett mycket uppskattat koncept som vi nu utvecklar vidare!

Den 10 maj välkomnar vi till en kvällsträff i Västerås Arena. Vi kommer ha fyra experter på plats där du har möjlighet att ställa frågor gällande träning, skadeförebyggande/akut omhändertagande, kost och doping. Efter denna föreläsning/frågestund genomförs en praktisk del där du får chansen att prova olika övningar på riktigt.

Anmäl dig och få svar på just dina frågor, få direkt feedback på upplägg och övningar och inspiration för framtiden. Kom själv, hela ledarteamet eller varför inte tillsammans med träningsgruppen/laget, iklädd kläder du kan röra dig i. Vi utlovar en kväll som lägger en bra grund för hela säsongen!

Hoppas vi ses!

• 2022-09-14 17:30 - 20:00